Nog 2 weken - Reisverslag uit Noordwijkerhout, Nederland van Ruud Paridon - WaarBenJij.nu Nog 2 weken - Reisverslag uit Noordwijkerhout, Nederland van Ruud Paridon - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

08 Maart 2016 | Nederland, Noordwijkerhout

Een echt reis verslag is dit natuurlijk nog niet, maar 'who cares'.

Na nog even snel een weekje op wintersport te zijn geweest komt het nu toch echt snel dichterbij. Deze laatste twee weken heb ik vrij om nog even tot rust te komen en de laatste dingen te regelen. Eigenlijk stellen die laatste dingen ook niet zoveel meer voor.
Visum >> 'check'
Ticket >> 'check'
Backpack >> 'check'
Daypack >> 'check'
Schoenen >> 'check'
Paspoort >> 'check'
Zorgpas >> ..............

O ja, misschien ook nog wel handig. En zo kom je altijd weer op dingetjes die je nog moet doen of regelen. Maar gelukkig heb ik nog twee weken tot ik op het vliegtuig stap.

Na dat ik op het vliegtuig ben gestapt kunnen jullie hier vinden wat ik mee ga maken met supporting foto's en video's. Ik zal proberen om elke week een verslagje uit te brengen, maar of dat gaat lukken.............

  • 22 Maart 2016 - 21:17

    Niels:

    Maatje!! Als je dit leest zit je waarschijnlijk al in Australië. Heb je een goede reis gehad? Ben benieuwd hoe je eerste dagen daar zijn met al die dingen regelen. Geniet ervan kerel, heb je verdiend

  • 23 Maart 2016 - 10:01

    Corrien:

    De reis zit er bijna op, voor jou volgens mij het lastigst, 24 uur op je kont zitten. Nu kan het avontuur beginnen, maar eerst lekker uitrusten van de reis! Heel veel plezier en geniet!!! Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruud

Actief sinds 16 Jan. 2016
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 9818

Voorgaande reizen:

22 Maart 2016 - 22 Maart 2017

Ruud gaat op tour!!!!!

Landen bezocht: